vineri, 12 iulie 2019

Pupaza din Tei

Pu pu pu
Strici mereu,
Somnul meu
Pupaza din tei!

Aceasta saptamana a fost dedicata pasarilor. Pupaza din tei nu ne-a stricat somnul, dimpotriva ne-a antrenat la diferite jocuri, activitati si descoperiri.

Luni Am recitit Amitirile din copilarie si intamplarea cu Pupaza din Tei. Am desenat cuibul cu puisori si i-am hranit cu viermisori. Jocul consta in a oferi puilor cu ajutorul clestelui tot atatia viermisori cat indica cifra de pe zar
Marti Distractie cu papagalul Coco, care ne-a invatat sa imitam si sa repetam cuvinte in limba engleza. Am lucrat in grup si am creat colaje cu diverse specii de papagali si medii de viata. Am asezat puisorii la cuibul lor, potrivind literele mari cu cele mici. Fiecare copil a plecat acasa cu propriul papagal.
Miercuri Paunul cu coada lui rotata ne-a invatat putina matematica (siruri crescatoare/descrescatoare, adunari/scaderi). Am pictat penele paunului si am realizat o felicitare cu un paun in 3D.
Joi Flamingo si-a pierdut codita iar noi l-am ajutat sa o fixeze la loc. Am sortat, clasificat formele geometrice prin intermediul unei competitii. Ne-am distrat cu cercurile zburatoare: Cine reuseste sa le prinda? Nelipsita creatie cu un flamingo realizat din hartie creponata si surpriza de final - bezelele flamingo.
Vineri Am completat ultima fila din Carticica pasarelilor cu imagini si curiozitati despre strut. Am dramatizat o mica piesa de teatru, incercand sa aducem argumente cu foloasele si atuurile fiecarei pasari. Am completat desenul, colorand penele strutului. Am alcatuit cuvinte cu literele deja existente. La final am realizat struti dansatori.






 



























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu