duminică, 6 octombrie 2019

Ne distram cu Zana Vara

LUNI
Alfabetul in culorile curcubeului



Esti cel mai bun prieten al meu pentru ca...



Sus pe cer pe-un nor de puf,
Si stapana din vazduh,
Locuieste-o zana mica,
Firava si subtirica.

Maini gingase ca de floare,
Plete galbene de soare,
Ochi de peruzea, senini,
Pielea alca ca de crini.

Din rochita ei de flori
Se tot scutura culori
Si se-nsira peste zare
Curcubeie de petale!


MARTI

Gaseste-ti numele si incercuieste-l cu aroma de capsuna sau mar.



Adunari si Scaderi la scoala Melcilor









MIERCURI

Astazi ma simt...



Emotii cu baloanele jucause












JOI

Transmite cupa de inghetata





Cate cupe de inghetata?



Sa ne semnam lucrarile cu inghetata!


🍦Nu-i nimic că e cam rece
În schimb – cât e de gustoasă,
Aş mânca deodată zece,
Mama însă nu mă lasă.
🍦Îmi tot zice că răcesc,
Dar eu vreau să mă călesc.
Bine-ar fi ca ziua toată
Să mănânc doar îngheţată.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu