miercuri, 22 iunie 2016

Sticluta pentru pastrat dorinte

Ne plac provocarile, ne plac calatoriile, iar Provocari Verzi ne invita in acest sezon sa calatorim pe urmele Zanei Fluture.
De data aceasta avem de mesterit o "Sticluta pentru pastrat dorinte", detalii despre conditiile concursului le gasiti aici

La atelierul de dezvoltare creativa am avut in plan decorarea sticlutelor, iar tema propusa de Rux a picat tocmai bine! Multumim Rux :)
Copiii au fost incantati de intreg procesul :), iar finalul a fost si mai intrigant pentru ei, cand le-am oferit coala de hartie pe care urmeaza sa o personalizeze cu un mesaj pentru Zana Fluture. Toti sosoteau: "Zana nu exista"; "ba exista la fel cum exista si Zana Maseluta"; "eu nu stiu cum sa-i trimit scrisorica, pentru ca nu stiu unde locuieste"; "vine ea si citeste mesajele, nu e voie sa i le livrati personal"; "vine noaptea, cand toti dorm?". Intr-un cuvant copiii au fost adorabili! :)

Am surprins aici momentele din timpul creatiei



Printre funiute, margelute si dantelute am reusit sa realizam asta :)



Si pentru ca am fost harnici si ne-am inscris la timp, despre premiere chiar aici

2 comentarii:

  1. Vai ce frumoooooooos!!! Zana va fi coplesita de atata atentie si iubire <3!!!
    Imbratisari multe!!
    cu drag
    rux

    RăspundețiȘtergere