vineri, 27 ianuarie 2017

Swap de Martisor


Incep pregatirile pentru luna lui Martisor, ceea ce inseamna o perioada destul de "aglomerata creativ" pentru mine! Aceste lucru imi da o satisfactie aparte! Tot ce voi crea, va ajunge la persoane cunoscute sau necunoscute de mine!
Nu puteam sa ratez startul :) si repede am bifat in lista Swap-lui de Martisor, organizat de Revista Atelierul
Ce se cere de la mine, de la tine, de la voi, cei care doriti sa participati, este sa creezi un martisor handmade si o felicitare cu un mesaj dragut. In urma extragerii se vor forma perechi care isi vor trimite creatia unul altuia.
Hai si voi sa cunoasteti oameni frumosi si talentati, sa ii bucurati cu creatiile voastre, sa va bucurati la randul vostru de mici atentii facute cu suflet!


Iata ce am reusit sa realizez pentru aceasta editie. O felicitare cu Paun :) este cusuta si ma mandresc cu prima mea lucrare String Art. Demult imi doream sa realizez ceva folosind aceasta tehnica, acum i-a venit randul :)
Si Martisorul este un mini cub din lemn pirogravat, poate fi folosit ca pandantiv, dar si ca cercei daca ii creez pereche :)




2 comentarii: