duminică, 8 ianuarie 2017

Provocari Verzi 1-25 ianuarie 2017 "Origami - Semn de Carte"


Anul 2017 incepe creativ cu Zana Verde Fluturas, care ne propune in acest nou an "sa  (re)descoperind prin ochii ei lucrul creativ, tehnici de lucru diferite si cum putem transforma lucrurile in ceva deosebit, folositor si care ne aduce bucurie."
Zana Verde s-a intalat comod in casuta ei, si am inteles ca citeste de zor, dar ar avea nevoie de un semn de carte, care sa contina si un element Origami. Mai multe detalii despre misiunea ce o aveti de indeplinit le gasiti chiar aici.

Am ales sa creez un model Gheisa. Stiu ca Rux este pasionata de Japonia si tot ce tine de limba traditii, etc... M-am gandit ca ii voi face o surpriza si ei, aducand in prim plan nu doar elemente ce tin de Zane, ci si elemente ce tin de Zana Provocarilor Verzi 😮. Rux, esti Zana care da viata lucrurilor neansufletite, iti confirm parerea mea despre tine 😋.

Revenind la Semnul meu de carte, este confectionat din carton cu modelul unor trandafiri. Am mesterit si un pom-pom din lana verde, decorat cu margelute fluturas.

Modelul Gheisa din care m-am inspirat il gasiti in acest link.


Abia astept sa lucrez aceste semne de carte cu Nazdravanii cei maricei, cu ocazia asta poate se vor intoarce cat mai des cu ochii spre carte 😋

Si am lucrat !!!




         

2 comentarii:

  1. E superba gheisa <3!!!
    Ce ma fac acum cu Zana??? :)))))
    Ma bucur mult ca ti-a placut tema! Bafta :D

    cu drag,
    rux

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc!!! Cu Zana ce sa faci? Lectura ...ca de semne de carte nu va duce lipsa :D
    Mi-a placut tema, desi initial aveam emotii :) nu stiam ce model as putea crea, unul mai indeit asa.
    Asteptam noi provocari :*

    RăspundețiȘtergere