marți, 2 iulie 2019

La Cirese

Clubul de vacanta "Amintiri din Copilarie" continua cu Saptamana "La cirese".
Luni am creat cirese din linguri de plastic, de la mandala la pomul cu fructe.
Marti pepenasii au gustat din felii uriase de pepene, au desenat litere cu ajutorul pungutelor experiment - gel, acrilice, foi gumate, pungi plastic. Au intampinat vara in dungi :)
Miercuri de ziua limonadei, am colorat carafe si le-am decorat cu menta proaspata. Limonada a fost delicioasa, iar vulcanii din lamai ne-au lasat cu gura apa :)
Joi impreuna cu Capsunica Prajiturica am creat bratari dulci si colorate, am tintit capsuna uriasa si in cosuletul fermecat am gasit litere - capsuni cu ajutorul carora am alcatuit cuvinte. Surpriza dulce - fete zambitoare cu gem de capsuni.
Vineri am avut o zi portocalie. Am pictat portocale uriase, si am stampilat stegulete cu ajutorul portocalelor. am incheiat activitatile cu experimentul - "pluteste sau se scufunda".

































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu