vineri, 5 iulie 2019

La Scaldat

Clubul de vara "Amintiri din Copilarie" tocmai a incheiat Saptamana "La Scaldat" 
Luni am plecat la pescuit, adunand cei mai frumosi pestisori intr-un bol, am facut poze la cei mai colorati pestisori si am facut scufundari in adancuri.
Marti am calatorit pe mare ca cei mai mandri pirati si ca cele mai frumoase sirene. Cu vaporul jucarie am cantat si ne-am veselit aici
Miercuri am facut surfing, am decorat colacul de salvare, unul mare pentru noi si altul mini pentru degetel. Deasemenea am colorat si desenat vacanta intr-o pereche de ochelari de soare, iar la final am dansat Limbo Dance
Joi am facut cunoastinta cu minunatele animale marine. Am aflat de ce balena nu se scufunda, realizand un experiment cu grasime animala in bolul cu gheata. Am facut Yoga Ocean reprezentand animalele marine, am jucat Invarte Sticla imitand actiunile animalelor. Am confectionat Balena si puiul ei. Iar la final aceasta ne-a aruncat pe jetul de apa.
Vineri am participat la cursa pestisorilor albastri si a crabilor rosii. Copiii au interpretat cu ajutorul marionetelor "Povestea din adancuri". Am modelat elementele lipsa de pe planse conform cifrei care este indicata pe acestea. Am confectionat lampioane marine si am cantat un cantecel.






























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu