vineri, 8 iulie 2016

Saptamana Povestilor Europene - clubul de vacanta

Am inceput programul activitatilor de vara cu o serie de povesti adunate din tarile europene, de care copiii au fost incantati. Era ceva nou pentru ei, altceva decat "Scufita Rosie" sau "Capra cu trei iezi" :). M-am simtit ca la un maraton de citit, la care am participat de altfel in doua editii acum ceva ani. Maratonul presupunea citirea unei povesti si realizarea unei activitati in baza acesteia.

Mini maratonul nostru a inceput cu Povestea Poloneza "Bufnita cea vazatoare si atotstiutoare". Am realizat o marioneta bufnita, piesele sunt printate si colorate, apoi lipite pe o punga de hartie. Sablonul bufnitei il gasiti aici.





A doua zi a continuat cu Povestea Romaneasca "Ileana Cosanzeana". Zi in care am ales sa mesterim un zmeu (dragon). Modelul il puteti vedea aici. Cu ocazia aceasta, le-am gasit rost si cutitelor de plastic, sunt foarte utile pe post de suport ;), iar copiii iarasi au avut reactia aceea de "Wow":))



Ziua trei citim Povestea Suedeza "Supa de cuie". Am realizat semne de carte spre incantarea copilasilor mai mari :)


Ziua patru, Poveste Italiana "Paine Sare si Vin". Ne-am trasformat pentru un moment in imparati si imparatese, realizand coroane din carton colorat decorate cu paiete sclipitoare.

Incheiem saptamana cu Povestea Norvegiana "Trolii din Padurea Hedalena". Am realizat o cotoroanta.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu